2007年7月10日 星期二

阿山生日

話說自從當年冇同Hedy玩之後,都冇同阿山慶祝過生日啦!記得當年阿山生日係一年一度嘅盛事!點解?哈哈!唔係因為佢有咩特別,只係因為大家出嚟做嘢之後,同d村友聯絡就少咗好多啦!而佢生日通常都係最人齊,大家亦玩得特別高興!

上星期五,事隔咁多年之後,又有機會參與佢生日啦!可惜~~同我想像中相差九千八萬里!可能係因為今年到埸嘅村友唔多啦!只係得我啦、Hedy啦、邦邦、豬敏同蕭顯志!特別嘅事得一摏,就係阿山好早飲大咗

,向我扶佢嘅時候,佢摟住我,竟然喊住咁同我講,好高興向佢嘅生日Party見到我,令佢覺得好似又番番去當年成班人好開心嘅日子咁,佢話佢個人其實好念舊......

其實我又何嘗唔係呢!...係唔係呢?係唔係呢?定係因為呢幾年冇~~所以先特別想要呢!係懷念定係真係重想要呢!總覺得每次見到佢哋,唔係傾唔埋,亦唔係玩唔埋,但係硬係差咗d嘢...差咗d一齊成長嘅經歷,你可能會話識咗咁多年,理應好熟悉大家脾性,一鐽就著番啦!又冇代溝,冇可能有問題啫!唔係囉!如果新識嘅朋友當然冇問題啦!但係對住佢哋,一班一齊經歷低能年代嘅舊朋友,冇咗...應該話錯過咗大家一齊經歷成長嘅片段,就成件事變得唔完整啦!你可以話我執著,係~~我應!

不過畢竟有d嘢冇咗就追唔番o家啦!所以我唯有好好珍惜我e+嘅所有朋友,唔好再有任何錯過,亦希望好快又可以再建立到新嘅共同嘅搞笑嘅十萬個可能啦!

P.S. 其實都真係幾想見吓黃德囉!

 


4 則留言:

  1. 黃德我都好耐無見啦...佢e+都只係同bongbong聯絡囉...不過我知佢轉左工..最近一次同佢講電話都已經係我生日個日啦..

    回覆刪除
  2. 馬騮仔 ~~Thank you wor!咁下次你幫我同佢講聲我好掛住佢啦!

    回覆刪除
  3. 嘩, 你都好啦.... 仲有搵到d 村友...仲可以一齊去玩tim~~~ 我想見返我以前d村友呀!!! 搬左之後都搵唔到佢地啦!! 大家都搬走哂lu~~~~~~~~

    回覆刪除
  4. Mei ~~吓!冇電話o家咩!搬嘢時候就開始要聯絡啦!隔得耐好多人都大個曬,轉曬電話啦!

    回覆刪除