2007年7月9日 星期一

打磨機都壞埋

其實上個禮拜部機已經壞咗啦,因為我係磨磨下甲部機燒咗摩打,所以搞到e+d指甲唔知似乜咁,一d長一d短!不過到今日都未攞去整!真係覺得自己實在係太過懶啦!希望聽日記得拎去整啦!但係唔知保養包唔包呢!唉!唔通要買過部!

唉!希望快d再可以整靚靚指甲啦!唔係嘅話d技巧生疏曬就大獲啦!呀!唔得!等我e+就即刻剪曬d指甲等佢哋休息下先!嘻嘻!


4 則留言:

  1. 點解仲唔拎去整呀~~ 你知唔知我e個代言人就黎比人笑死喇~€ 手指3又無左野....好坎坷呀~~

    回覆刪除
  2.  

    Princess Blythe ~~唉!未就係懶之嘛!我到e+都未整呀!但係今個禮拜好full呀,訓覺都冇時間啦!不如星期六啦,隨便去揼骨啦!

    回覆刪除
  3. Mei ~~係!我應!吹咩?吹咩?

    回覆刪除