2007年7月5日 星期四

沒有電腦用的日子

由上個禮拜起,我公司部腦就壞Q咗喇!原先壞一樣嘢,整完番嚟重衰過未整,有冇搞Do錯呀!好啦!不下換咗四次機比我,一次比一次大部同醜陋,但全部都係廢嘅!每次拎過嚟唔夠半個鐘就拎番走囉!吓!乜唔係試過機先拎過嚟o家咩!拎到過嚟又拎走,做咩呀?真係貪拎呀!拎嚟拎去就浪費曬d時間啦!

當然我更係走去Michelle到投訴啦!等佢做醜人哎嘛!我話我咩都做唔到呀!今個月份糧做唔到呀!計時天數又未入,出勤天數又未掂,新人離職未入,加班配額未掂,件工單未對.....聽日話交Draft一定交唔到o家啦!佢哋知唔知我哋趕住計糧o家啫!一陣搞到又要勁O嗰陣,係未佢哋倍我呀!跟住Michelle幫我同IT個亞Ger講話要買部新機比我囉!但係買機都要等一個禮拜,d嘢唔通真係唔洗做咩!

我唯有又做軟硬兼施嘅軟,走去同亞Jeff講啦!的確我係睇到佢哋有做嘢嘅,不過咁都唔係辦法o家嘛!我唔做嘢都要上網o家!我要睇住盤生意o家嘛!哈哈哈!

結果,都係要等亞Chris番嚟,拎咗部大牛龜比我,佢話叫我用住先喎!唉!好過冇啦!


沒有留言:

張貼留言