2007年6月8日 星期五

生日

哈哈!大家諗吓我幾忙!上個月9號生日,但係到e+先抽到時間寫blog!唉!有時就係咁o家啦,發生d事唔即刻記底嘅話,時間就唔等你o家啦!搞到e+其實都冇乜mood寫囉!

咁點解我重寫?哈哈!更有我原因啦!話曬今年都係我結婚前嘅最後一個生日嘛!豬豬重黑人憎到send個SMS嚟叫我享受埋今年仲係田小姐嘅單身生日之後...下一年&以後每一年就會變成羅太嘅生日了...今年個蛋糕上面唔好寫Peggy啦!寫田小姐啦

!幾搞都有囉!

其實呢幾年開始都唔想搞生日啦!又煩又累,又要忙一大餐,飲一大餐,分分鐘重要忙幾日添!不如安安靜靜同Jofee食餐飯重好啦!前後幾日就約d fd都係食吓飯就算喇!但係今年都有d唔同嘅,由於之前嗰日係我舊曆生日,要番屋企食壽麵唔出得街嘅關係,我今年都冇約人啦!係正日嗰日Charlotte同Jofee幫我約咗Matthew, Lawrence, Dick, Emily, Mike, Fiona, William, June, Leo, Ricky...出嚟,一齊食餐飯囉!大家都不停提住“今年最後一年啦!”哈哈!真係有d~~~ 哈哈哈!佢哋唔止買蛋糕,重幫我班埋壽包添!好開心呀!好感受到大家都好鍚我囉!

至於Jofee就唔洗講啦!有佢向我身邊,我已經夠曬開心啦!

(嘻嘻!有d肉麻,不過係真o家!)


沒有留言:

張貼留言