2007年6月25日 星期一

士力加

記得以前我都有去戲院睇迪迪尼卡通o家!例如花木蘭嗰d呢!不過好多年都冇啦!有好多都係無線播就睇番啦!前幾日,Jofee話我聽星期日明珠台做士力加,所以尋晚上佢屋企食飯後,我哋就等9:30睇電視喇!期間佢問我話佢好眼訓可唔可以訓陣,我當然唔鍾意啦!我山長水遠過到嚟,佢唔係訓覺吓話,我嚟睇你表演訓覺呀!(當然呢幾句我冇講啦!)不過雖然我冇講,但係佢可能見到我唔係咁鍾意嘅眼神,最終佢都冇訓,陪我睇電視!

哈哈哈!哈哈哈!<==佢係咁笑喎!

到到做完,佢問我~~點解隻驢冇名嘅?佢好好笑喎!>>>>>我心諗~~嘻嘻!你重好笑啦!

我哋重講好,下星期日睇埋第二集添!嘻嘻!原來佢都重有d童真嗰喎!唔知最後佢會唔會叫我同佢去戲院睇埋第三集呢!


2 則留言:

  1. 兩個人相處 ~我都覺要keep住童真 真係最好~

    回覆刪除
  2. 小Benben  ~~嘻嘻!我都有同感呀!

    回覆刪除