2007年6月11日 星期一

近期玩得最耐最投入嘅玩意

最衰係May May啦!成日攞d手指出嚟曬,搞到我都心癢癢!之前去影結婚相嗰陣未走咗整Gel Nail囉!諗住影相影到d手指都靚d嘛!哎呀!實在太靚啦!重鬼死咁多人讚添!

近排同沙律傾開,佢又極力咁叫我學番門手藝喎!又話學識第日開鋪又剩!其實我唔諗咁遠呀!我剩係諗我自己出街整都成三百幾蚊次啦!咁不如比千零蚊學咗,自己整重化算啦!如果操熟咗之後重可以幫d fd整,當係freelance都好哎嘛!

結果,我就同May May報咗名喇!原來其實都唔係好難咋喎,不過真係要比好多時間練習囉!當我上完第一堂,我已經可以幫自己增長指甲同埋整法式閃粉啦!重整得好靚添,沙律話直頭靚過向街整呀!開心到我哎!第二堂就學用甲片、法式同Colour Gel漸變,有d難度,但係Miss話如果d客太冇時停,最好就用法式甲片或者半假甲同佢整,因為時間快d同埋包靚!

上完第二堂未覺有咩難度,就膽粗粗幫Keobe (我細佬女友)整啦!一整整咗四粒鐘,重要係因為太眼訓草草收場嗰隻,真係唔好意思啦!哈哈!不過事後先諗起,唔記得影番張相呀!話曬都係第一次嘅傑作哎!唉!真失敗呀!

不過唔緊要,我已經搵咗第二位Model,就係我表妹豬豬喇!佢d指甲不嬲都成日斷,而且佢重有咬指甲嘅習慣添,希望今次增長咗d指甲會幫佢介埋咬指甲嘅習慣啦!搞咗一大餐,決定幫佢整法式+閃石,唔知點解第一次整嘅人,通常都會比d閃石吸引住o家!哈哈!今次整個法式,只係用咗3個半鐘啫!For新手嚟講真係算快啦!我重要唔係用法式甲片喎,真係人手畫o家!算係咁o家啦!但係因為大家都冇Idea嘅原故,剩係+閃石都+咗3粒鐘囉!哈哈哈!不過出嚟嘅效果都O哎!大家睇吓係唔係?


雖然,都係有不足之處,例如指甲個型修得未夠靚啦!但係新人嚟講,應該都Pass呱?大家比d意見啦!


 


4 則留言:

  1. 我同老婆仔都有上大陸修甲 ...當然我就齋修+打蠟無+閃閃啦~

    回覆刪除
  2. 小Benben ~~咁又真係估唔到你男人老狗咁貪靚喎!

    回覆刪除
  3. 請問D石係裝左入去定係貼上面呢﹖

    回覆刪除

  4. ★小惡魔喵喵★ ~~數係裝入去啦!

    回覆刪除