2006年2月15日 星期三

情人節@SweetSweet呢~~









今年為咗儲錢,大家都諗住一切從簡,但係禮物總唔可以唔送o家!所以我就一早諗咗叫佢自己挑一對耳環送比我,個過程都幾好笑o家!不過結果買o既又幾靚喎!而我呢...尋日亦都終於諗到送咗個Sinomax o既椅墊比佢,因為佢成日話公司張椅坐得唔舒服嘛!花?一早講咗唔要啦!太貴啦,都話儲錢咯!



 

睇o下佢食得幾兇狠,食過晚餐後
佢突然有一個好瘋狂o既想法,話去遊船河喎!我諗住都係個D天星小輪個D行嘢啦!點知佢原來係話搭船去長洲喎!嘩!好癲呀,我鍾意呀
於是我o地就搭10:30船入去喇,上船之前重買咗啤牌,而家諗番,唔買重好,唔買我o地可以傾吓計,吹吓海風都幾浪漫哎!買咗~~唉!成程船就向到玩啤牌
哈哈!不過,我都係好開心o既,因為佢教我玩十三張時,嗰個循循善誘o既表情,真係好得呀!
其實去到之後,我o地只係買咗支綠茶,Be咗一Be,同埋食咗串魷魚就搭尾班船出番嚟啦!番到中環,我o地重趕得切搭尾班小巴番屋企添!勁呀,D時間全部都岩岩好,實在太順心啦
就好似夾過咁!勁呀!可能你o地會覺得我o地好無聊,但係我就非常欣賞佢呢個咁大膽o既安排,起碼佢真係有為呢個節目,為我去搞過腦汁嘛!


沒有留言:

張貼留言