2006年2月2日 星期四

恭喜發財!小花公主恭喜大家發財!!

嘩!呢幾日預備新年同新年都好忙,所以好耐都冇上o黎寫o下o野啦!今年有Jofee陪我過新年,真係好好多呀!點解?因為上年佢要開工唔得閒陪我囉!可能係試過冇佢陪,今年覺得特別珍惜,同埋特別好開心囉!

我o地由年廿七開始就行花市同花墟,足足行o左三日,但係一D都唔悶,重覺得好開心添!嘻嘻!Jofee今年買o左盆吉,好靚o家!我重向公司拎o左D印o左花開富貴呀,大吉大利o個D絲帶番去幫佢裝飾,嘩!整完真係即刻sharp曬!我屋企D花當然都唔少得啦!勁靚呀!
哎!重要提一提,今年媽咪種D水仙燦爛到呢!冇得彈呀!媽咪真係好厲害呀!哈哈哈!!
年初一,例排拜年拜年再拜年啦!不過最開心有兩件事,第一,今年去到朱姥姥到,各位阿姨、舅舅、舅母都一致認同,我係靚過沙律!哈哈!好開心囉!
雖然各花入各眼,我同沙律不嬲都有唔同o既捧場客,但係有D由細睇到我o地大o既人讚,個感覺真係唔同Do既!第二就係今年我已經發o左新年財啦
有就得o家啦!所以我唔再賭喇,費事破番,唔好意頭嘛!

年初二,照例同媽咪去佛堂
之後陪佢行o左陣女人街,到夜晚要多謝沙律同Mathew送o左兩張李克勤o既飛比我同志雄睇,最開心係重見到阿旺添!
年初三,同志雄D同事去西貢燒o野食
哎!o個到D環境真係唔錯喎!夜晚重到一到澳洲個生日派對,之後就番屋企準備迎接初四番公司逗利事o既心情喇!哈哈哈!
尋日初四,總括o黎講,收入都可以接受啦!不過比起之前o個兩年就好似......可能公司真係少o左已婚o既人呱!

今日我就約o左統一之友食飯團拜
但係我封大利事TM竟然番o左台灣喎!唉!Bessie又話就o黎唔做啦!出年都唔知重有冇團拜添咋!希望呢班兄弟姐妹可以照樣,保持聯絡就好啦!
最後,o向到祝咁有心o黎睇我Hompy o既朋友們,身體健康、心想事成、財源廣進、狗馬亨通、得心應手、萬事如意、無本生利、不勞而獲......

沒有留言:

張貼留言