2006年2月3日 星期五

又講,又講啦~~~

今日約o左D統一同事出o黎食飯,之後上o左e+o既統一,嘩!我覺得佢o地好慘囉,好似龍屋咁,同以前差好遠!

跟住 今晚好意外地約o左Hedy食飯,呢條八婆呢,次次都最後一刻先約人o家!下次真係唔蘇佢呀!搞到我比阿媽話我好咁遲先通知佢唔番屋企食飯,之後去o左飲 酒,遇到Stella,又講起以前o個單o野,好啦!夠啦!唔好再提啦!根本冇人......應該話當事人都唔介意咯!放過我罷啦!都係個句啦
我覺得e+咁幾好哎!大家都經歷過,大家都大過o左,學識o左好多o野,得著亦都多o左,其實舒服未得囉!太介意,即係代表重介意,重計較,反而有壓力,唔夠真添,而家咁幾好哎!I like it!

沒有留言:

張貼留言