2006年1月19日 星期四

又飲大o左添!!

尋晚同阿鵬出o左去
,又係個隻啦,向間Bar時都冇o野o家!臨走我重記得call 7折的點點點,又係一出到街吹到風就o黎料喇!唉!究竟要點預o家,咁好難預個喎!
跟住同志雄傾電話,佢當然知我飲大o左啦!我重同佢講o左,前幾日我同佢行行o下街,遇到一個 X,係一個我好憎,憎到唔記得o左佢個樣o既人,其實我都唔肯定遇到o個個係唔係佢,不過我好介意,唔係因為我重鍾意佢,我當場最愛志雄啦!但係就好
唔識點講,重之就係會諗,唔知佢見到我e+咁開心,佢會點諗呢?
今日諗番,唔知志雄聽完會唔會好介意呢?話曬係 X 嘛!唉!錯曬!再見到面o既時間,一定要問下佢,我個心好唔安樂呀!

沒有留言:

張貼留言