2006年1月1日 星期日

2006年~~你要加油呀~~~(大叫)

年年,年頭o既大計都好多,不過通常都唔成功o既!今年都唔例外,大計都係一籮籮!但係有D唔同,就係今年o既大計,我好想好想,一一都實踐到!可能係已經大個啦,覺得o向對生活有要求,對音樂有追求以外,對自己都係時候應該要有o番D要求啦(哈哈!講得實在太好啦!)所以,我同自己講,今年一定要報番過Course讀,因為年年都話讀,始終都係冇拎起心肝去報!第二就係想煮餐勁o野比屋企人食
我要打破平均分八十分o既記錄!第三就係要學識飲酒要有節制,所以大家下次見到我差唔多,講o野又開始越o黎越大聲o既時候,就記住提提我啦!唔該o曬!嘩!好似越講越難咁o既!都係唔好講咁多啦,一陣做唔到又唔開心呀!



嘻!不如又講下新一年o既願望啦!我希望世界和平啦、人人都身體健康工作順利啦、志雄今年賺多d啦(完成到今年o既特別任務啦!)最緊要最緊要就係個個日日都開開心心!


沒有留言:

張貼留言