2006年1月21日 星期六

統一鐵腳打邊爐

尋日同Bessie傾電話,佢話想轉行喎,真係有D唔明,其實真係想同佢兩個出o黎傾o下計!不過我又真係好想見o下志雄,好想聽o下佢其實有冇嬲我,所以結果我o地約埋Johnny, 阿志一齊打邊爐,重唔小心整親Bessie隻手添,真係唔好意思喇!

走o個陣,我問志雄其實佢有冇介意我o個日講Do野,佢話“冇”咁我再問佢有咩感想,佢話覺得我
都咁多年啦重諗!係我諗我真係無聊o左D,我諗呢D係好勝呱!竟然為o左個連樣都唔記得o既人,諗埋咁多o野!重差D破壞我同志雄o既感情,唔籍得囉!不過志雄成日都唔聲唔聲,都唔知佢係未真係唔嬲o既,真係有D擔心呀!

沒有留言:

張貼留言