2005年12月1日 星期四

嘩~~今次M到真係痛到想死呀~~~

尋日朝已經痛到起唔到身o家啦

死死唔信重番工,結果都係頂唔順要走
:em_08
好釆我"哼哼"咁o岩放假,過o黎接我,如果唔係就慘啦,又要一個人番屋企,個感覺好似好可憐咁
嘻嘻!重比Bonnie笑佢係救護員添
:em_44
真係又好嬲又好笑呀
:em_16



跟住全日佢都勁照顧我

:em_28
有咩咁特別??因為平時我唔舒服,通常佢都唔向我身邊嘛
:em_31
就算向...有時都會激親我o家
唔係話佢平時唔照顧我,不過咁好咁好就好耐都冇試過啦!所以好開心,好愛咁呀
佢重幫我買o野食啦搓肚肚啦!雖然重係好痛,但係就勁Lum囉


沒有留言:

張貼留言