2005年12月15日 星期四

Amazing~~~

尋日落o左沙律到訓,佢話叫我去試o下佢張電暖毯喎!嘩!真係大我o個張好多喎!重要平咁多,真係唔抵呀
不過算啦,對於我屋企張床o黎講,佢又太大啫!
另外,佢重話要送份好Amazing o既聖誕禮物比我喎!又話好岩呢個天氣用,又點點點...估死都係o個D保暖o野啦,有幾Amazing啫!跟住佢一打開,我都唔覺得咩,點知見佢入電喎!開始覺得有D新意喇!原來係個好似如妃娘娘o個D,可以插兩隻手入去保暖o個D套o黎o家!重有發熱線向褢面添,嘩勁呀!重係一隻羊咩咩公仔o黎o家!嘩!幾得意呀,塊面重紅卜卜添呀!

雖然,又唔係真係認真好暖,不過我勁鍾意囉
多謝亞姨!

沒有留言:

張貼留言