2005年12月16日 星期五

孤獨上路~~~

我真係唔明,究竟我D語氣態度係未真係咁差!都夾o左咁多年啦,一路都OKo個喎,點解突然間好似咁難相處咁呢?點解我每次想反映我o既想法o既時候,都比人一種聊交鬧o既感覺呢?中間究竟發生o左D咩問題呢?係未我又諗多o左呢?我真係好想做好D呀!但係又可以點做呢?點做先會令人滿意呢?係未我真係太在意佢o既反應呢?咁係唔係又唔岩呢?
                                    



重係覺得,得我一個人o向到努力咁,覺得好寂寞!

條路重有咁長要行,得一個人向前走,係唔夠o家!唔係要抺煞佢對我o既付出,但係可唔可以比D鼓勵我呀!



你我的戀情也一場錯麼   擦出火花不算多
沉迷易惹人犯錯   我愛慕可愛又有錯麼



可到底寂寞過盛 才謝絕冷靜
多麼想以眼淚換來同情
日日算命 連命中注定 一堆虛構溫馨



誤會你有心 日夜苦惱自尋
想得近 卻遠得過份
無聊像我 無聊當名份
亦是吸引
                             


沒有留言:

張貼留言