2014年5月21日 星期三

生大咗?! 咩嚟呀??? + Boo Star

尋晚舖好小春張床,訓底灘吓...

小春:媽媽你呢到生大咗呀? (指住我腰兩側舊骨)
我:唔係呀!骨嚟㗎,你都有㗎啦!(摸吓佢)
小春:個個人都有骨㗎?
我:係呀!
(之後續樣問,眼耳口鼻臉珠dun,身體各部份,毛毛,angry bird....)
小春:冇喎!我冇生大到喎!(摸住自己條腰)
我:你試吓訓低易摸d㗎!
小春: 冇喎!我冇生大到喎 !(已訓低咗)
我:因為你肥囉!哈哈哈~~


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 

岩岩同boo boo睇圖書... 見到星星... 記得小春細個時... 一教就識呢個字... 因為佢哋都鍾意聽 Twinkle Little Star... 所以就教佢講啦... 大家聽吓佢講得好唔好...




沒有留言:

張貼留言