2010年3月17日 星期三

唔知呢d算唔算抑鬱呢?!

重係覺得好忟憎, 好悶咁.... 對於我哋呢d平時痾督屎臭唔臭都講一餐嘅人嚟講, 要保守一個咁藉得講嘅話題, 真係好煎熬!! 重要又咁多唔舒服, 又作小產又剩, 又擔心... 真係好鬱悶呀!!


有時行街.... 見到d人行得快d, 又覺得佢哋好恐怖, 隻手好似想撥埋嚟咁!! 搭車見到d人讓位比大肚婆, 又覺得... 佢都咁大個肚啦, 洗鬼你讓咩, 我個肚重未駝得穩家, 係未應該比我坐多d呢, 但係個問題係... 小姐, 你連肚都未見, 人哋鬼知你有咗咩?!


又有時會覺得, 點解志雄唔係好似睇電視d男人咁, 咁雀躍嘅呢, 會唔會其實佢未ready呢?! 如果係咁.... 咁點算呢?!


呢d問題好似係問題, 又好似係我自己諗多咗咁, 有時同開d知情者講, 我就忍唔到d眼淚, 唉!! 究竟我係未有產前抑鬱呢?!


沒有留言:

張貼留言