2009年4月2日 星期四

第一次用soak off gel玩嘅款

尋晚, Mandy終於幫我買到soak off gel啦!! 我又邊把持得住哎.....嗱嗱聲就即刻試上手啦!! 嘩~~ 真係好O喎!! 好似真甲咁, 又夠薄, 又有un性!! 連我老公都話比之前嗰d自然好多呀!! R痕都舒服好多, 哈哈!! 重可以拾銀仔添!! 真係棧鬼呀~~ 嘻嘻!!


不過咁..... 我都未買soak off gel嘅colour gel!! 而且, Mandy話中間落番hard gel嘅colour gel, 佢試過都ok家, 所以我未又試吓囉!! 今日整咗一隻手, 等卸甲時就可以知係未真係得啦!! 哈哈~~ 呢個就係我今日整嘅款, 大家睇吓啦!!



點解我剩係整一隻手?? 哈哈!! 因為今日我要去Akzentz到睇個Demo嘛, 所以未留番隻手試做囉!! 大家睇吓.... 真係好薄家!! 好似真甲咁家!!



係未呢?? 我重學埋點卸甲添!! 勁呀~~~ 下次唔洗死磨爛磨先卸到甲啦!! 哈哈!! 不過... 講咗咁耐, 我都未試過自己卸甲, 試完再同大家分享啦!!


沒有留言:

張貼留言