2009年3月31日 星期二

終於做第一個客啦~~

之前向網到問過, 如果租張枱幫人做甲幾錢, 雖然1500個月就唔算貴, 不過自己又未有客, 都係諗諗先啦!! 點知上個禮拜, 嗰間舖個老板Mandy打比我, 問我可唔可以幫佢做個客, 我更係話冇問題啦!! 但係.... 雖然話平時自己都成日整, 同埋幫fd整就整得多啫, 始終未做過街客, 一定會緊張家嘛, 話曬又唔知個客會做咩花, 萬一真係唔識整, 咁未好魚!! 咁真係會冇下次嗰喎!! 但係....緊張咗成日之後..... 最終個客都係no show!! 有d失望之餘, 又有d舒咗啖氣!! 不過Mandy都好好咁, 比番50蚊車錢我!!


尋日, 去完interview, Mandy媽媽阿Amy又打比我, 話8:00有個女仔, 所以終於.... 終於我都做咗第一個客啦!! 佢個名叫Ruby, 我會好好記住呢個名字, 哈哈!! 佢真真正正咁讓我踏出咗第一步!! 大家嚟睇吓我嘅作品啦~~



我自己就覺得, 如果d花花有埋石有更靚喇!!


沒有留言:

張貼留言