2009年2月17日 星期二

09情人節

星期五晚, 去咗Hedy個生日Party, 搞到成4點幾先番到屋企!! 好攰好攰~~ 第二日就係情人節喇!! 搞到d皮膚都差曬添!! 唉~~


已經唔係好記得, 結婚周年嗰陣有冇寫blog, 不過都唔緊要啦!! 向到再講一次..... 嗰日咁岩撞正我表舅父個B擺滿月, 表舅喎~~ 更係唔去唔得啦!! 結果, 我哋冇慶祝正日.... 唔緊要啦!! 後補囉~~ 一樣好sweet!!


點知今次情人節又係咁, 撞正我62生日... 再加Fanny's Birthday Party, 噢!! 又要後補啦!! 哈哈!! 有冇咁Q呀!!


我老公成日話.... 女人要收花係因為要威, 所以話如果節日我唔洗番工, 送花都冇乜意思!! 咁都岩嘅.... 不過就係咁Q, 好多次節日我都咁岩唔洗番工啦!! 所以好耐都冇收過花啦!! 點知今年..... 嘻嘻!! 佢個傻佬放工番嚟, 鬼鬼祟祟向袋到, 攞咗一支粉紅色嘅太陽花出嚟!! 呵呵~~ 想開心死人咩!!


之後我哋重嗱嗱聲駕車上咗獅子山食晏, 再遊咗陣車河, 先番去同62食飯!! 話曬都係情人節, 更係要爭取時間, 2人世界吓啦!!


嗰晚, 去Fanny個Party飲得太夜啦!! 第2朝, 我哋兩個都遲咗起身, 諗吓d行程先.... 原先plan去食豬潤麵嘅, 不過去到.... 竟然要排隊囉!! 我哋又趕住去拜神, 都成4點幾啦!! 都係唔食嘢住啦, 快d拜完神先講啦!!


拜完神.... 5點幾, 兩個都鬼咁肚餓, 點好呢!! e+食又驚夜晚嗰餐食唔落, 唔食咩!! 想餓瓜我咩?! 結果我哋一致通過, 一餐當兩餐食, 提早食晚餐!! 我哋去咗西沙嗰間TomBar + Grill到食, 嘻嘻!! 好靚呀!! d嘢重好好味添!! 可惜食到甜品先記得.... 哎!! 唔記得影相呀!!


之後, 我哋又去咗一個我都唔記得叫咩嘅碼頭, 散吓步... 傾吓計... 睇吓人釣魚!! 睇到呢到, 可能你會覺得.... 嘩!! 有冇再老土d呀!! 哈哈!! 你哋識咩哎~~ 間唔中享受吓呢d, 唔係行街睇戲, 單一死板嘅拍拖方式, 有時真係幾舒服!! 重要係一個後補嘅情人節, 一個值得珍惜嘅晚上... 寧靜... 浪漫...


不過我哋都唔係浪漫咗好耐, 事關嗰晚我哋又趕住上2A啦!! 因為Matthew嗰晚番咗大陸玩, 所以沙律就叫我去嗰邊訓囉!! 志雄上到去坐咗一陣, 就自己番咗屋企啦!! 噢~~ 亨亨!! 有d唔捨得添~~


之後嗰晚, 我哋又Lady's Facial Night啦, 再夜d.... 阿Dick重上咗嚟, 又話要搓(妹)又剩, 結果搞到6:30先有得訓!! 唉~~ 連玩咗3晚啦!! 第2日重約咗輝哥成12:00 Noun K添家!! 攰死人咩?! 洗唔洗chur到咁盡呀?!


沒有留言:

張貼留言