2008年10月7日 星期二

番新工

尋日, 第一日番新工, 感覺都幾好, 不過又真係有少少未慣囉!!


一番到去, 就要簽呢樣簽嗰樣, 聽職前介紹之類, 跟住就行咗一轉間公司啦, 個個同事都係嗰句冇新意嘅台詞, 就係 ~~ 嘩!! 好高呀!! 哈哈!!! 再嚟又入番房, 聽電腦教學, IT同事話唔可以download任何公司冇批准嘅嘢, 唉!! 咁即係冇得download MSN啦!! 即刻灰曬!! 不過佢都話可以上吓網嘅, 咁我就即刻問佢, 咁唔download得msn, 咁向web到玩得唔得呢!! 佢話更係唔得啦~~ 用意唔係唔比downlaod, 係唔比玩嘛!! 唉! 重灰!!


一搞就搞到成11點幾, 坐埋位學埋d嘢, woo~~ 1:00pm啦!! update吓個phone list, 咁又食飯喇!! 同個Admin Manager, 大秘書同埋另一個Admin女仔, 四個人去食飯, 雖然未至於好岩傾, 但係大家都好nice!!


2:30pm番到公司, 阿姐已經幫我分緊信, 咁我又學吓mark簿啦, 又學吓分信啦! 搞掂之後, 阿姐依然坐向我隔離, 大家又吹吓水, 原來如果佢下午得閒, 會出嚟幫吓我手, 順便又陪吓我囉, 4點幾佢就講要入番去做嘢喇, 咁我就上吓網囉!! 時間都好快過, 咁就放工喇!!


番咗一日工, 今日又放假!! 哎呀~~ 重之加油啦!! 聽日又要番去迎接新挑戰, 因為尋日所有老板都冇番工, 唔知聽日見唔見到呢!! 有d緊張添!!


 


2 則留言:

  1. 加 油 啊!
    [版主回覆10/08/2008 20:01:00]thank you!!

    回覆刪除
  2. 支持你丫.. 我路過的..第1次留言 =] 天氣轉,小心身體喔
    http://hk.myblog.yahoo.com/aki_ki_0907/ 本星期新款已上架.得閒黎睇下 =] 如有打擾,請見諒
    [版主回覆10/30/2008 09:34:00]thank you!!

    回覆刪除