2008年10月29日 星期三

幸福?!

上次都講過啦... e+間公司係唔玩得msn嘅(雖然間唔中我都有偷偷地開陣嚟玩)!! 但冇msn, 上網重有咩意思呢? 好彩呢排我搵到新節目!! 就係睇人d blog喇!! 其實不嬲我都有追開馬仔個blog, 不過e+咁多時間, 一個blog我又邊夠喉哎!! 嘻嘻!! 但係又未有心情睇小說住喎, 所以未搵d無聊8封嘢睇吓先囉!! 起初我無意中發現, 有個blog向到係咁話佢62有幾衰, 好似幾得意未睇吓囉!! 話曬我都係同6299住, 睇吓做借鏡都好哎!! 點知睇完, 真係覺得佢幾可憐, 相反呢... 我6299就好得多喇, 最起碼係佢哋唔會哦我先啦!! 其他?? 其實要向另一個家庭生活, 一定有好多嘢唔習慣同唔方便家啦!! 不過蘇花我都覺得係好多過唔好囉!! 嘻嘻!!


睇完呢個野蠻62blog之後, 突然諗起之前Hedy話想去書展買本書, 係一個mama每日記底佢一對仔女發生嘅事, 寫blog寫到出咗名... 咁就真係要睇吓啦!!


我有一個堅持, 就係無論睇小說好, 睇劇又好我都一定唔會偷雞睇佢嘅結局先嘅, 所以就算mamimama每日重係不停update佢個blog, 我都堅持由06年開始慢慢睇!! 佢真係好有恆心, 真係日日寫blog!! 記得我初初寫blog嘅時侯, 都曾經有過呢份雄心壯志!! 哈哈!! 雖然到e+, 我都只係睇到07年5月, 但係睇住佢d仔女一日一日咁大, 真係好得意!! dada又好搞鬼, 成日整蠱自己d小朋友, 好好笑!! 至於mama呢, 佢成日講d嘢都會搞到我眼濕濕, 唔知點講... 係窩心... 好掛住媽咪... 好衷境未來... 要更加珍惜現在...


尋日放工同Hedy又講起佢哋, Hedy話睇到佢哋覺得好幸福喎!! 係... 真係好幸福, 但係mama都講過啦, 其實佢唔係冇煩惱, 只係佢唔會成日都去諗呢d嘢, 同埋佢一番到屋企見到咁可愛嘅小朋友, 就滿足曬啫!!


再諗吓自己... 雖然志雄未至於悶蛋一個(有時重癲癲哋, 哈哈!!), 但係向屋企除咗一般溝通之外, 好多時佢有佢玩電腦, 我有我睇劇, 都係沈寂嘅時間比較多!! 但係每當佢每日自動自覺幫我洗飯盒同裝飯時, 我都會覺得自己好好彩, 比著第二個可能蘇我都有味呀!! 哈哈!! 重有一樣嘢... 我之前講過唔慣結婚後, 兩個人蓋一張被, 因為兩個人拉扯下, 中間一定有個空位入風, 而我比風吹親前後心就會氣管敏感, 成日都咳, 又咳極都唔好, 最近發現... 我老公訓覺成日有個小動作(佢識極速入睡法, 唔夠佢嚟!!), 就係仰睡嘅佢會將一隻手放出被外, 壓住我哋之間嘅被, 咁就冇風入到啦!! 咁細心哎嘛!!嘻嘻!!! 有時見佢明明訓ing, 都無啦啦識同我蓋被, 我就會即刻 i 住佢, 覺得自己無比幸福!!


哈哈!! 又比老公講中, 我成日都將人哋d事, 代入自己去諗埋d無聊嘢!! 其實真係冇得比嗰喎... 我又未生小朋友, 哈哈!! 千其唔好諗錯隔離, 我重未恨生仔, 等多兩年先諗呢個問題啦!!


沒有留言:

張貼留言