2006年4月8日 星期六

體會身邊人的好

整親之後,身邊每個人都表現得好關心,真係令我好
!媽咪日日為咗我呢樣唔食得,嗰樣唔食得而頭痛啦
志雄突登請假陪我啦
重為咗想陪我去拆線,刻意拜託同事遲d收工,趕住交部車添!同事朋友嘅親切問候,同嚕嚕囌囌叫我記住戒口啦!Pauline重買埋去疤膏比我添!等等等等......

雖然e+拆咗線,傷口都ok啦!但係佢哋話如果唔戒口,會生肉芽家,好似Eric條頸,變到條紅虫咁,好肉酸呀!所以我依然咩都唔食得!Pauline重話起碼要戒三個月口添家,我e+經已覺得好慘啦!
你哋睇吓,我呢排都係咁樣返工,搵d頭髮摭住塊紗布,幾醜樣!唉!點算呀?

沒有留言:

張貼留言