2006年3月29日 星期三

救命呀!我毀咗容呀!

星期一晚我跌親呀!撞咗落個厨房門到,結果‧‧‧未穿咗頭囉!
D血係咁流係咁流,我覺得塊面好熱,可能係D血好暖呱!跟住我屋企人就報警啦!
志雄同霖霖陪我去醫院,見醫生嗰陣,佢竟然話就咁縫針,跟住可以走得喎!有冇搞錯呀!我未同佢講囉,醫生 我女人嚟嗰喎!你睇吓我靚到拱,如果有疤咁我點算呀?跟住醫生就話比兩條路我行喎,一係呢就縫完針走,等覆診時再同醫生傾,一係呢就留院,直接同整型醫生商量點算,嘩!我更係留院啦!
唉!我睇到我個傷口,由美人尖到到左邊尾頭呀!唉!我點算呀
整型醫生話都係要先縫針,傷口表面就兩個星期到會好o家啦!但係入面呢,就起碼要半年先好番,就算真係要整都要半年後囉!唉!
好釆縫完針,都唔係想像中咁長,都係大半個額姐,我諗如果整埋型之後,唔會好覺呱,醫生話完全冇嘢就冇可能o家啦!都好過冇啦!唉!心都實埋呀!

沒有留言:

張貼留言