2010年9月17日 星期五

去影大肚照啦!!

今日番大陸影2周年+大肚相,不過影完唔知又要到幾時,先得閒上去睇相呢?事關上年影嗰輯相,我今日先得閒上去睇囉!哈哈~~ 唯有到時先一齊攞囉!!


ee~~ 又估唔到今次咁快喎!! 我哋12點幾上到去, 選埋上年d相, 再影埋相, 再選埋今次d相, 都只不過係2點幾, 唔似得上年咁, 又要選衫, 又幾個造型, 又換妝又剩, 搞到天黑到未走得!!


橫掂上到去, 更係搵番間麻辣食吓啦!! 點知行行吓竟然比我撞到死人Eric Li囉, 死八公夠擔死話我師奶咗咁多呀, 我話大肚更係咁家啦, 我好快就會廋番家啦!! 激死~~


1 則留言:

  1. 閑來沒事 進來逛下 psp 3007改機教學軟改 wii航海王覺醒的勇者攻略 psp3007價格

    回覆刪除