2009年10月30日 星期五

今日62上山啦, 祝佢一路安好啦!!

今曰62上山啦, 尋日真係喊到癲咗, 今日對眼重好腫呀!! 希望佢一路走好啦!!


呢排心情真係好差, 除咗前兩日個美甲比賽, 比咗錢冇辦法之外, 所有公事私事都停曬咁滯!!


話時話, 話說我62去嗰日嘅傍晚, 我已經發夢見到佢啦!! 我見到我都係訓緊覺, 聽到個廳好噪, 開門睇吓.... 就見到坐咗成位人, 枱面令我最深刻印象嘅, 就係有碟好紅卜卜嘅蟹, 我一出到去, 老爺就介紹我係志雄個老婆啦, 跟住又話搵四眼仔..... 之類之類啦!! 到我醒咗, 話比大家聽, 佢哋話62應該係想介紹我呢個新新抱比人知, 同見吓佢粒男孫喎!!


又話說我62回魂嗰晚, 我同志雄都點咗藥訓 (隻安眠藥平時食咗可以訓三日), 點知到到半夜, 有人拍我喎, 我醒一醒.... 突然又諗起62回魂, 即刻咪番埋對眼, 跟住就即刻入咗夢啦, 我聽到62話, "唔好玩嘢喎, 我知你未訓家, 得閒就同99去睇吓醫生, 屋企d運會越嚟越好家啦!!"


你哋都未話唔邪!! 哈哈~~ 希望62真係要保佑我哋呀!!


沒有留言:

張貼留言