2009年6月12日 星期五

一人分飾多角 ~ 身心疲勞

呢排開始去Head Quarter跟師傅學修甲啦!! 嘩~~ 又番gel甲堂, 又番修甲堂.... 個人好亂之餘, 好多功課做, 星期六又要交50隻甲.... 攰死bb啦!!


學修甲真係幾難, 佢d挫甲同gel甲又唔同挫法, 搞到我真係唔知點好, 重要跟向師傅後面, 就好似你哋去剪頭髮時, 未有d junior企向後面嘅, 我就好似嗰d junior咁囉, 唉!! 我又唔企得喎 (我對腳係kai嚟撓嘅之嘛!!) 重要幫手搬洗腳水呢(師傅話要我學試水溫喎), 唉~~ 真係攰到仆街呀!! 不過都冇計啦, 人哋呢d老師傅, 都唔係人人肯教家嘛, 重要佢唔收我錢教我喎!! 真係唔話得呀!!


我要努力向上~~ 不枉諸君寄望~~~


沒有留言:

張貼留言