2007年8月1日 星期三

唉!太大意喇!

尋日同豬豬msn嗰陣,佢叫我比d晚裝相佢睇,但因為我公司係用web messenger,根本都sent唔到相嘅!咁我未諗住用email囉!點知...我選佢個名嗰陣按錯咗佢個group,結果...佢收唔到!但係全世界d人都收到曬囉!冇曬驚喜啦!

唉!邊得嚟我咁豬得o家!魚死啦!


8 則留言:

  1. 咁有真係好唔小心...

    回覆刪除
  2.  
    小Benben ~~未係囉!好彩唔係send曬咁多套衫出去咋,如果唔係都唔知轉唔轉款好啦!哈哈!

    回覆刪除
  3. 無匆所謂呀都係開心的事.......  

    回覆刪除
  4. 外太空來的人 ~~有所謂都冇法啦!重有呀,我睇到你個blog乜Q都冇嘅!你唔係話我知你係為咗回應我而開blog呀!哈哈!我會笑你嗰喎!

    回覆刪除
  5. Princess Pink - 唔好笑 外太空來的人  , 因為佢一直都係妳fans嚟架嘛~為咗回應妳先開blog有咩奇啫~

    回覆刪除
  6. 小Benben ~~你個死肥Ben哎!咁都比你睇到?重笑得咁開心添!

    回覆刪除
  7. 哈哈....算吧...!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除